Friday 22 July 2016

Salam Syawal 2016

Salam buat semua pembaca yang sudi singgah di blog ini. Sengaja, atau tersesat tatkala "blog-walking" di alam maya ~ saya tetap mengalu-alukan kalian dan berharap di follow saja yuk? Mungkin saya dapat mengongsi pelbagai cerita dan pengalaman saya semasa kembara keliling dunia (inshaallah).

Dalam masa yang sama, rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan selamat eid-fitri, salam lebaran kepada semua pembaca muslim. Sama-sama bermaafan meskipun tidak saling kenal tapi mungkin dalam penulisan saya ada yang menggangu fikiran dan emosi ~ MAAFKAN SAYA.

OOTD Hari Raya saya tahun ini.

Pertama sekali kad raya untuk kawan2.


Di pagi raya


Saudara mara


Saudara mara dan cucu-cucu. Gambar diambil di kampung


Ala-ala muslimah di pagi raya


Santapan raya dan OOTD




Raya ke-3


 15/07/16 ~ Raya ke berapa eh?





Bersama my mum..... tercinta



1st day raya 06.07.16


Tamat cerita raya.

So.

Seperti yang sering saya janjikan di last posting saya dulu, nantinya saya akan mula "meng-update" beberapa siri kembara saya yang belum juga dapat direalisasikan. Mungkin ianya tidak akan mengikut urutan kerana saya akan tulis mana-mana entri yang tetiba menarik perhatian, terlebih dahulu.

Salam kasih sayang. Tunggu yahhhh....

No comments:

Post a Comment