Friday 19 December 2014

UK ~ Aku Datang Lagi

Kali terakhir di kota Inggeris ini  23 Jun (2014) lalu. Dan akan kembali lagi exactly 6 months after pada tanggal 23rd December. Kebetulan atau sudah ditakdirkan? ya mungkin keberuntungan bagiku kerana bermakna aku layak lagi membeli jenama handbag kegemaranku : CHANEL. Itupun jika bajet mencukupi. Oya, polisi Chanel di London, setiap individu (1 passport) hanya layak membeli 2 Chanel dalam masa setiap 6 bulan. Katanya untuk fair kepada semua customers. jangan hanya seorang memborong semuanya kali ya..... hahahhaha.... (saya lihat kalau di sini customer nya kebanyakan dari timur tengah).

Inshaallah Inshaallah Inshaallah.

Kalau dulu travel solo, nantinya ber-4. Maksudnya? Yahooooo... kali ini pasti bisa berfoto banyak-banyak. Ada tukang ngetik klik klik klik.

Menginap di City Marque Oxford House Serviced Apartments. A 2 bedrooms Apartment.  Untuk 10 malam semuanya dalam RM17,800++ begitu. Letaknya di Central London dan dekat saja dengan Oxford Street. Area West End gituuuuu. Aduhai... di kota besar yang menjadi tumpuan pelancong ini, mana ada yang murah, tambahan masa peak time seperti Christmas dan New Year ni. Ramai pelancong dari seluruh dunia berkunjung ke sini.

 


 


 

 Versi gambar yang di advertised kan. Adakah nanti seindah rupa sebenar? Tunggu review iols ok?

 Dan ~
Aktiviti apa ya? hmmmm... tertumpu di kota London dan sempat ke Edinburgh dan Manchester sahaja. Tentu sahaja lebih kepada sight-seeing dan shopping di Boxing Day Sale kan... kan?


 

Dan akan ke sini juga.

Nah, selengkapnya, akan di update lagi setelah kembali dari liburan. Semoga saja hasil potret nya bagus dan cantik ya.

No comments:

Post a Comment